Ένας ευχάριστος χώρος και καθαρός!!
Όλα τα κορίτσια ευγενικά και χαμογελαστά!!
Το συνετιστώ ανεπιφύλακτα!!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Κωνσταντίνα •
Νύχια OmbreΔείξε όλες τις κριτικές…
Βασιλική•περίπου 2 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Καλή εξυπηρέτηση και καλές υπηρεσίες
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Ελσα •Μανικιούρ
Μελινα•περίπου 2 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
VERY GOOD , η Δάφνη είναι top και asset στο μαγαζί
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Δάφνη •Μανικιούρ Ημιμόνιμο
MARTA•περίπου 2 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Δεν είχα καθόλου αναμονή, η εξυπηρέτηση ήταν τέλεια, τα κορίτσια ευγενεστατα και το αποτέλεσμα με ικανοποίησε απίστευτα! 100% θα γίνει η μόνιμη επιλογή μου. Επίσης , ενώ αρχικά με φοβιζε η ιδέα του παρκαρίσματος, τελικά είναι εύκολη η πρόσβαση.
Μανικιούρ ΗμιμόνιμοΔείξε όλες τις κριτικές…
eleanna•περίπου 2 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
😀
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Δάφνη •Συντήρηση Νυχιών