ΠΟΛΥ ΚΑΛΗ Η ΠΕΡΙΠΟΙΗΣΗ ΣΤΟ ΜΑΝΙΚΙΟΥΡ ΧΩΡΙΣ ΒΑΨΙΜΟ!
Μανικιούρ ΗμιμόνιμοΔείξε όλες τις κριτικές…
ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΑ•περίπου 2 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
ΤΟ ΠΕΝΤΙΚΙΟΥΡ ΗΤΑΝ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΚΑΛΟ ΚΑΙ Η ΚΙΚΗ ΗΤΑΝ ΠΟΛΥ ΚΑΛΗ! ΣΤΟ ΜΑΝΙΚΙΟΥΡ ΔΕΝ ΕΓΙΝΕ ΣΩΣΤΗ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ ΤΟΥ TOP ΚΑΙ ΤΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΤΟΣΟ ΚΑΛΟ!
ΜανικιούρΔείξε όλες τις κριτικές…
ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΑ•περίπου 2 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εμφάνιση απάντησης καταστήματος
💯
Άλλες Επιμηκύνσεις και Φυσικές Ενισχύσεις Νυχιών
Ηλιάνα•περίπου 2 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εμφάνιση απάντησης καταστήματος
Η καλύτερη εξυπηρέτηση!! Το πιο ωραίο είναι πως στο κάθε νύχι συμπεριφορονται διαφορετικά με τις ανάγκες του!! Αυτό είναι που τις ξεχωρίζει και τις κάνει τόσο εξειδικευμένες!! Τα κορίτσια είναι επαγγελματίες δεν αστιευονται 😻😻