Εμπειρη και πολύ καλή στην τεχνική της όπως και στην αντιμετώπιση ειδικών θεμάτων γύρω απο την περιποίηση των άκρων η Στέλλα.
Εμεινα πολύ ικανοποιημένη
ΜανικιούρΔείξε όλες τις κριτικές…
Βίκη•περίπου 2 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εμφάνιση απάντησης καταστήματος
Πολύ ευχαριστημένη ! Ευχαριστώ πολύ
Πεντικιούρ Ημιμόνιμο
Ermioni•περίπου 2 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εμφάνιση απάντησης καταστήματος
Όλα τέλεια! Η Στέλλα εξαιρετική, πανέμορφο αποτέλεσμα!
Συντήρηση Νυχιών
Σοφία Παναγιωτίδου•περίπου 2 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εμφάνιση απάντησης καταστήματος
Πόλη επαγγελματική εξυπηρέτηση, ευχαριστώ
Μανικιούρ Ημιμόνιμο
MARTA•περίπου 2 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εμφάνιση απάντησης καταστήματος
Εξαιρετική δουλειά και το σχήμα βγήκε υπέροχο! Σίγουρα θα ξαναπάω για νύχια εκει