Καταπληκτική η κικη
Το
Πεντικιούρ φανταστικό
Πολυ προσεκτική το περιβάλλον πολυ καθαρό
Πεντικιούρ
Αλεξιαδου•περίπου 2 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Η κικη είναι καταπληκτική τεχνιτρια το περιβάλλον είναι ήρεμο και πολυ καθαρό ο καφές επίσης εξαιρετικός!!
Πεντικιούρ
Αλεξιαδου•περίπου 2 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εμφάνιση απάντησης καταστήματος
Εξαιρετικά!
Μανικιούρ
Κατερίνα•περίπου 2 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εμφάνιση απάντησης καταστήματος
Ήρεμο περιβάλλον,ότι πρέπει για χαλάρωση και περιποίηση. Η Κική πολύ φιλική και χαμογελαστή. Ήταν η πρώτη φορα και σίγουρα όχι η τελευταία. Το πεντικιούρ επαγγελματικό και με ποιοτικά υλικά. Όλα τέλεια ❤️