Πολύ ευγενικό το προσωπικό και άψογο το αποτέλεσμα στα νύχια
Μανικιούρ ΗμιμόνιμοΔείξε όλες τις κριτικές…
ΖΩΗ•πάνω από 1 χρόνο πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εμφάνιση απάντησης καταστήματος
Ωραίος χώρος, καθαρός, ευγενικές και χαμογελαστες οι κοπέλες, πολύ καλή δουλειά.
Μανικιούρ Ημιμόνιμο
Αποστολία•πάνω από 1 χρόνο πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εμφάνιση απάντησης καταστήματος
Όλα τέλεια! Πάντα μου αρέσει πώς αφήνουν τα νύχια μου!
Μανικιούρ Ημιμόνιμο
Maria Eugenia•πάνω από 1 χρόνο πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εμφάνιση απάντησης καταστήματος
Όμορφο περιβάλλον , ευδιάθετο προσωπικό και τέλειο αποτέλεσμα! Τι άλλο! Δήμητρα σε ευχαριστώ!!!
Μανικιούρ Ημιμόνιμο
Θάλεια Π.•πάνω από 1 χρόνο πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εμφάνιση απάντησης καταστήματος
Πραγματικά υπέροχη δουλειά και από τα δύο κορίτσια! Δίνουν ιδιαίτερη σημασία στη λεπτομέρεια και εργάζονται με επιμονή, επεξηγώντας ενδεχόμενα προβλήματα του νυχιού. Τις συνιστώ ανεπιφύλακτα!!