Όλα ήταν πολύ ωραία! Το περιβάλλον ευχάριστο και οι κοπέλες πολύ ευγενικές!!
Μανικιούρ Ημιμόνιμο
Maria•περίπου 1 χρόνο πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Αρχικά, χρειάζεται προσοχή γιατί πρόκειται για ξηρό πεντικιούρ, κάτι που ίσως δεν είναι σαφές από την αρχή. Παρ' όλα αυτά, οι κοπέλες είναι ευγενέστατες και κάνουν ό,τι καλύτερο μπορούν για να προσφέρουν ένα ικανοποιητικό αποτέλεσμα.Ωστόσο, θεωρώ ότι το κόστος των 23€ για ένα ξηρό πεντικιούρ χωρίς περιποίηση στις παρανυχίδες και με απλό μανό είναι αρκετά υψηλό. Είναι κρίμα να υπάρχουν τόσο αυξημένες τιμές για βασικές υπηρεσίες, ειδικά όταν δεν περιλαμβάνεται πλήρης φροντίδα.
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Beauty Technician •Πεντικιούρ
Μαρια•περίπου 1 χρόνο πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Καταπληκτικές!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Beauty Technician •Πεντικιούρ
Eva•πάνω από 1 χρόνο πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
εξαιρετική όπως είναι πάντα με πολύ καλό αποτέλεσμα
ελευθερια•πάνω από 1 χρόνο πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εξαιρετική δουλειά!!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Beauty Expert •Αποτρίχωση Φρυδιών