Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Χριστιάνα•Επιμήκυνση Νυχιών με Gel
Andrea•3 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εξαιρετικη δουλεια! Θα ξαναπαω σιγουρα!!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Χριστιάνα•Μανικιούρ Ημιμόνιμο
MYRTO•3 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Δυστυχώς παρά την πρώτη καλή εντύπωση και την ευγένεια της Χριστιάνας το αποτέλεσμα αποδείχτηκε κακό! Τη δεύτερη μέρα μετά την εφαρμογή ξεκόλλησε το ημιμόνιμο στη βάση του αντίχειρα και μια εβδομάδα μετά έχει ξεκολλήσει σχεδόν σε όλα τα νύχια! Κρίμα.
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Χριστιάνα•Μανικιούρ Ημιμόνιμο
ΓΙΩΤΑ•3 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εμφάνιση απάντησης καταστήματος
ολα τελεια! πολυ ευγενική και εξυπηρετική! υπέροχη ατμόσφαιρα
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Χριστιάνα•Επιμήκυνση Νυχιών με Gel
Σταματελου•4 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εξαιρετική δουλειά!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Χριστιάνα•Μανικιούρ