Πρώτη φορά για εμένα στο κατάστημα, εξαιρετική εξυπηρέτηση από την Μαρκέλλα. Θα ξαναπάω σίγουρα!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Χριστιάνα•Μανικιούρ
Anastasia•περίπου 1 χρόνο πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Έμεινα πολύ ευχαριστημένη τόσο από τις παρεχόμενες υπηρεσίες οσο και από την ατμόσφαιρα . Η Χριστιαννα που με εξυπηρέτησε υπεροχη ! Ευχαριστώ…!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Χριστιάνα•
Μανικιούρ ΗμιμόνιμοΔείξε όλες τις κριτικές…
Κανη•περίπου 1 χρόνο πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Τα κορίτσια είναι υπέροχα
Μανικιούρ Ημιμόνιμο
Ελενα•περίπου 1 χρόνο πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Πρώτη φορά στο κατάστημα, πολύ ευχαριστημένη από τη Μαρκέλλα, με πρόσεξε πολύ και ήταν πολύ ευχαριστη. Το συνιστώ , θα ξαναπάω σίγουρα. Στα συν οι πολύ καλές τιμές.
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Μαρκελλα Θεοδωρακακη•Μανικιούρ Ημιμόνιμο
Anastasia•περίπου 1 χρόνο πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Καθαρό περιβάλλον... ευγενικές όλες οι κοπέλες!!!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Χριστιάνα•Πεντικιούρ Ημιμόνιμο