Όμορφο και καθαρό περιβάλλον. Το προσωπικό πολύ ευγενικό. Η υπάλληλος που με εξυπηρέτησε έκανε πολύ καλή δουλειά στο μανικιούρ και ήταν πρόθυμη να συζητήσει και να προτείνει πράγματα
Μανικιούρ Ημιμόνιμο
ΓΑΡΥΦΑΛΛΙΑ•περίπου 3 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Το ημιμόνιμο μανικιούρ χάλασε μετά από 5 μέρες κιόλας.
Μανικιούρ Ημιμόνιμο
Ηλιάνα•περίπου 3 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Ομορφος χώρος και καθαρός, το προσωπικό ευχάριστο, όλα τα κορίτσια κάνουν πολύ καλη δουλειά!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Πεντικιούρ
Χριστοπούλου•περίπου 3 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Όλα τέλεια
Πεντικιούρ
Melina•περίπου 3 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Απίστευτες οι κοπέλες υπεροχο περιβάλλον, ψαγμένες υπηρεσίες..