πολύ καλή εμπειρία και ποιοτικό αποτέλεσμα....... συνέπεια στην ώρα του ραντεβού...... ωραία εκτέλεση στο σχέδιο στο ημιμόνιμο μανικιούρ....,... θα το πρότεινα και σε άλλους...... και φυσικά θα ξαναπήγαινα καθώς σκοπεύω να πηγαίνω κάθε μήνα ..,.....
Μανικιούρ ΗμιμόνιμοΔείξε όλες τις κριτικές…
Ελευθερία•περίπου 3 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Όλα όμορφα και το προσωπικό ευγενικό και φιλικό. Το πεντικιούρ υπέροχο
Πεντικιούρ
Melina•περίπου 3 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Ραντεβού στην ώρα του κ η Ειρήνη πολύ καλή προσεκτική δουλειά
Μανικιούρ Ημιμόνιμο
Natasha•περίπου 3 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
❤️
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Γιούλη •Πεντικιούρ