Άψογη εξυπηρέτηση, πολύ καλή δουλειά και φιλικό περιβάλλον!!!
Πεντικιούρ
Valia•περίπου 2 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Μένω πάντα ικανοποιημένη απ'το στούντιο και τα κορίτσια.
Μανικιούρ Ημιμόνιμο
Elena•περίπου 2 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
το επισκέφθηκα για πρώτη φορά και έμεινα ικανοποιημένη και από την εξυπηρέτηση και από το αποτέλεσμα. το μόνο που παρατήρησα σαν αρνητικό είναι ότι ο χώρος είναι αρκετά μικρός και στενός και δημιουργεί δυσκολία στους εργαζόμενους
Πεντικιούρ Ημιμόνιμο
Φαιη•περίπου 2 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
τέλεια όλα!!😁
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Χαρά •Πεντικιούρ Ημιμόνιμο