Εξαιρετική εξυπηρέτηση, καθαρός και ωραίος χώρος. Η Χαρά που μου έφτιαξε τα νύχια έκανε τρομερή δουλειά και πολύ όμορφο σχέδιο που ήθελα για τις γιορτές!!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Χαρά •Επιμήκυνση Νυχιών με Gel
simela•πάνω από 1 χρόνο πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Πολύ όμορφη εμπειρία.. με προσοχή στην λεπτομέρεια!!
Μανικιούρ ΗμιμόνιμοΔείξε όλες τις κριτικές…
Λινα•πάνω από 1 χρόνο πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Πολύ όμορφη εμπειρεια και ιδιαίτερη προσοχή στην λεπτομέρεια !!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Γιούλη •Πεντικιούρ Ημιμόνιμο
Λινα•πάνω από 1 χρόνο πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Πολυ καλη περηποιηση Νυχιον
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Χαρά •Πεντικιούρ Ημιμόνιμο