Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Γιούλη •Πεντικιούρ Ημιμόνιμο
Dionysia•περίπου 1 χρόνο πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Πολύ καθαρός και ωραίος χώρος, οι nail artists ήταν επαγγελματίες, πολύ ευγενικές και έκαναν εξαιρετική δουλειά.
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Γιούλη •Πεντικιούρ Ημιμόνιμο
Φρόσω•περίπου 1 χρόνο πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εξαιρετικό κατάστημα με επαγγελματίες κ προσέχουν τον πελάτη !!!!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Γιούλη •Πεντικιούρ
Παυλοπουλου•περίπου 1 χρόνο πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εξαιρετικό προσωπικό ! Ευγενέστατες και πολύ καλές επαγγελματίες στη δουλειά τους όλες!!! Ειδικά η Χαρά που με εξυπηρετεί πάντα εργάζεται με πολλή προσοχή στα νύχια μου και το αποτέλεσμα είναι κάθε φορά άψογο!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Χαρά •Μανικιούρ Ημιμόνιμο
Stephie•περίπου 1 χρόνο πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
τέλεια εξυπηρέτηση! φοβερή δουλειά και το αποτέλεσμα μου άρεσε πααααρα πολύ! επίσης είναι το μοναδικό που κάνω τα νύχια μου και κρατάνε!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Χαρά •Επιμήκυνση Νυχιών με Gel