Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Μαρία Π.•Μανικιούρ
ΔΕΣΠΟΙΝΑ•περίπου 2 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εμφάνιση απάντησης καταστήματος
Απόλυτα ευχαριστημένη με το θεραπευτικό πεντικιούρ! Δεν περίμενα ποτέ ότι θα δω τα πόδια μου τόσο απαλά και υγιή. Πλέον δεν ντρέπομαι να φορέσω ανοιχτά παπούτσια.
Η Μαρία εξαιρετικη!
Ευχαριστώ ❤️
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Μαρία Π.•Πεντικιούρ
Ιωάννα•περίπου 2 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εμφάνιση απάντησης καταστήματος
Υπέροχο μέρος για την περιποίηση των άκρων σας!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Ευα•Πεντικιούρ
Joanna•περίπου 2 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Όλα υπέροχα! Εξαιρετική ατμόσφαιρα, πεντακάθαρο!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Ευα•Μανικιούρ
Joanna•περίπου 2 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εμφάνιση απάντησης καταστήματος
Εξαιρετική εμπειρία!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Μαρία Π.•Μανικιούρ Ημιμόνιμο