Υπέροχος χώρος με κορίτσια γεμάτα ευγένεια και επαγγελματισμό!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Μαρία Π.•Πεντικιούρ
Κική•περίπου 1 χρόνο πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εμφάνιση απάντησης καταστήματος
Το μανικιούρ ήταν φανταστικό. Είχε πολλές επιλογές από σχέδια και χρώματα και ο χώρος πεντακάθαρος. Το προσωπικό πολύ ευγενικό και καταρτισμένο στο αντικείμενο.
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Μαρία Π.•Μανικιούρ
ΠΑΠΑΚΩΣΤΗ•περίπου 1 χρόνο πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Ευχάριστο περιβάλλον, εξειδικευμένοι επαγγελματίες, άψογη και γρήγορη εξυπηρέτηση
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Μαρία Π.•Μανικιούρ
ΔΗΜΗΤΡΑ•περίπου 1 χρόνο πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Μαρία Π.•Μανικιούρ
Λυδία•περίπου 1 χρόνο πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εμφάνιση απάντησης καταστήματος
Πολύ όμορφος χώρος!!!Τα κορίτσια ευγενικά και με χαμόγελο!!!!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Μαρία Π.•Μανικιούρ