Πολύ καλό και καθαρό,οι κυρίες που είναι στο χώρο είναι αψογες
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Ευα•Πεντικιούρ
ΚΟΣΚΙΝΑ•11 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Ωραίο περιβάλλον , ευγενικά και εξυπηρετικά όλα τα κορίτσια!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Ευα•Πεντικιούρ
Αθήνα•11 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Με λίγα λόγια όλα τέλεια !!! Τι ν σχολιάσω την καθαριότητα,τα κορίτσια που είναι μες στο γέλιο και νιώθεις ότι είσαι σε οικογενειακό περιβάλλον,στη δουλειά τους που είναι άψογα όλα όλα τέλεια συγχαρητήρια παιδιά
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Γκιουλφιντάν•Μανικιούρ
Ελενη•11 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Όμορφος και καθαρός χώρος ,όλα τα κοριτσια είναι πολύ ευγενικά και σε κάνουν να αισθάνεσαι άνετα στον χωρο .Πολύ καλή δουλειά μου κάνανε και στο πεντικιούρ και στο ημιμόνιμο..
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Μαρία Π.•Πεντικιούρ