Πεντακάθαρος χώρος, ευγενικό προσωπικό και αξιόλογη δουλειά! Η Εύα χαμογελαστή, πρόθυμη και επαγγελματίας! Το συνιστώ!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Ευα•Πεντικιούρ Ημιμόνιμο
Grigoria•9 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Πολύ ευχαριστημένη! Το πεντικιούρ εξαιρετικό και τέλειο αποτέλεσμα. Οι φτερνες μου είχαν πρόβλημα και δεν μπορούσα να τις διορθώσω, η Εύα όμως έκανε τρομερή δουλειά και είναι επιτέλους απαλές. Όλο το προσωπικό είναι πολύ φιλικό, επαγγελματίες που πραγματικά ενδιαφέρονται για τον πελάτη και δίνουν χρήσιμες συμβουλές και σωστή καθοδήγηση. Ευχαριστούμε❤️
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Ευα•Πεντικιούρ
Ιωάννα•9 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Όλα τέλεια, ο χώρος, η εξυπηρετηση, το προσωπικό, θα ξανά πήγαινα σίγουρα
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Γκιουλφιντάν•Μανικιούρ
Μαρία•9 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
τα κοριτσια ειναι ευγενεστατα και επαγγελματιες.εχω κανει και ημιμινιμο μανικιουρ και πεντικιουρ
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Γκιουλφιντάν•Μανικιούρ
Κακολιρη•9 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Όλα ήταν άψογα!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Γκιουλφιντάν•Μανικιούρ