όλες οι εργαζόμενες είναι φανταστικές! τόσο η περιποίηση, η εργασία τους, όσο και το κλίμα εντός του καταστήματος είναι υπέροχα! Ο χώρος είναι πεντακάθαρος και όλες οι υπηρεσίες που προσφέρονται γίνονται με προσοχή για το καλύτερο αποτέλεσμα!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Ευα•
ΜανικιούρΔείξε όλες τις κριτικές…
Steri•8 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Ημιμόνιμο μανικιούρ. Άψογο αποτέλεσμα. Φιλικό προσωπικο και καθαρές επιφάνειες εργασίες. Θα το ξαναπροτιμησω.
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Γκιουλφιντάν•Μανικιούρ
ΛΑΜΠΡΙΝΗ•8 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Ημιμονιμο ενισχυμένο
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Γκιουλφιντάν•Μανικιούρ
ΜΑΡΙΑ•8 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Πολύ προσεκτική κα καλή δουλειά !
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Μαρία Π.•Πεντικιούρ