Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Μαρία Π.•Επιμήκυνση Νυχιών με Gel
Χαρά•5 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εμφάνιση απάντησης καταστήματος
Άριστοι επαγγελματίες! Πολύ φιλικό και καθαρό περιβάλλον!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Μαρία Π.•
ΜανικιούρΔείξε όλες τις κριτικές…
Ναταλία•6 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εμφάνιση απάντησης καταστήματος
Ο χώρος πάντα καθαρός και περιποιημένος με πολύ μεγάλη ποικιλία χρωμάτων για όλα τα γούστα. Όλα τα κορίτσια του μαγαζιού πάντα είναι ευδιάθετα. Αγαπάνε αυτό που κάνουν και φαίνεται κάθε φορά στο αποτέλεσμα τους. Συνεχίστε έτσι.. ❤️🩷
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Μαρία Π.•Μανικιούρ
ΔΗΜΗΤΡΑ Λ.•6 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εμφάνιση απάντησης καταστήματος
ΘΕΡΑΠΕΥΤΙΚΟ ΠΕΝΤΙΚΙΟΥΡ
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Μαρία Π.•Πεντικιούρ