Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Αναστασία•Πεντικιούρ
Μαρια•12 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Πολύ όμορφο κατάστημα με θετική ενέργεια και γλυκές ταλαντούχες κοπέλες!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Αναστασία•Μανικιούρ
Πηνελόπη•περίπου 1 χρόνο πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Πολύ φιλοξενες ήταν οι κοπέλες κ το μαγαζι πολυ ομορφο
Μανικιούρ
Sara•περίπου 1 χρόνο πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
πήγα αρκετές φορές και εγώ και η μητέρα μου και η θεία μου. κάθε φορά πηγαίναμε με ελλείψεις όλο κάτι μας έσπαγε και μας χρέωνε κάθε φορά το εκ νέου χτίσιμο. Αφαίρεσε η μητέρα μου το ημιμόνιμο και τα νύχια της ήταν με αιματώματα και πάθαμε σοκντροπη.