Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Αναστασία•Μανικιούρ
Ηρω Παπανδρέου•11 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Έμεινα πολύ ευχαριστημένη από την περιποίηση των άκρων.Και η Μαίρη και η Ελένη την άψογες.
ΜανικιούρΔείξε όλες τις κριτικές…
Μάρθα•11 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Όλα τέλεια 🩷
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Μαίρη•Μανικιούρ
Georgia•11 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Μια χαρά όλα!Χρόνος,ευγένεια και χρώμα!Θα ξαναπάω!Απο τα καλύτερα καταστήματα νυχιών στο Κερατσινι!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Μαίρη•Μανικιούρ
Άννα•11 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Καταπληκτική δουλειά, αξιόλογα κορίτσια, ωραίο ευχάριστο και φιλικό περιβάλλον!! Το συγκεκριμένο κατάστημα δεν το αλλάζω καθώς και τα ταλαντούχα κορίτσια!!!❤️❤️❤️