Καθε φορα που επισκεπτομαι το νυχομανια για τις υπηρεσιες του ειναι η ωραιοτερη εμπειρια καθως ολα τα κοριτσια ειναι πολυ προσχαρα και ευγενικα και κανουν πολυ ωραια δουλεια!!! 😍
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Αναστασία•Μανικιούρ
καλαιτζη•13 ημέρες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Η Μαίρη ειναι εξαιρετική στο είδος της ! καλός ανθρωπος ,ευχάριστη, καλη στη δουλειά της ! ολα υπεροχα
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Μαίρη•Μανικιούρ
Ηλιανα•16 ημέρες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Πολύ ωραία δουλειά για μια ακόμα φορά, σας ευχαριστώ πολύ!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Αναστασία•Αποτρίχωση Φρυδιών
Σπυριδούλα•21 ημέρες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Η Αναστασια που μου φτιαχνει τα νυχια απλα φανταστικη.
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Αναστασία•Επιμήκυνση Νυχιών με Gel