Χίλια μπράβο και χίλια ευχαριστώ στο κορίτσι που με περιποιηθηκε με απόλυτα επαγγελματικό τρόπο! Όλο το προσωπικό ευχάριστο και η ώρα περνάει χωρίς να το καταλάβεις. Θα τους προτιμώ 100%, παρολο που πρέπει να διανυσω μια απόσταση απ το σπίτι μου. Άλλωστε είναι κοντά στην αγορά και βολεύει.
Καθαρό και όμορφο περιβάλλον με ευγενικό προσωπικό…Η Αρτεμις πολύ ευγενική και σχολαστική στη δουλειά της…Έμεινα απόλυτα ικανοποιημένη
Εκπληκτική δουλειά και εξαιρετικη συμπεριφορα! Είναι η 4η φορά που επισκέπτομαι το ΝΥΧΟΜΑΝΙΑ, αλλα ήθελα να
βεβαιωθώ για τη διάρκεια του μανικιουρ πριν κάνω αξιολόγηση. Σε κοντινο καταστημα πλήρωνα περισσότερα και δεν ήταν και η τέλεια δουλειά.. Καποια στιγμη μαλιστα η τεχνιτρια μου πρότεινε να μου κάνει μανικιουρ στο σπίτι, κάτι που θεώρησα πολύ ανέντιμο εκ μέρους της και φυσικά ούτε το δέχτηκα ούτε στο κατάστημα ξαναπήγα. Εδώ βρήκα ποιότητα υπηρεσιών και ανθρώπων! Σας ευχαριστώ!
Το πεντικιούρ ήταν τέλειο και επαγγελματικό. Πολύ καλή περιποίηση.
Εμφάνιση περισσότερων κριτικών