Εξαιρετικός χώρος, μεγάλη η διαφορά με την καινούργια διεύθυνση. Η ευγένεια και το χαμόγελο ξεχωρίζουν!Το προσωπικό άριστο και στην συμπεριφορά και στην τέχνη του!
ΧτένισμαΔείξε όλες τις κριτικές…
Ιωάννα•6 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εμφάνιση απάντησης καταστήματος
Μου άρεσε πολύ η εμπειρία στο Νυχομάνια. Νεα διεύθυνση ευγενικότατη, νέα πεντικιουρίστ αξία και λεπτολόγος.
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Μαίρη•Πεντικιούρ
Kalliopi•6 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εμφάνιση απάντησης καταστήματος
ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΑ,ΖΕΣΤΗ ΑΤΜΌΣΦΑΙΡΑ,ΠΟΛΥ ΕΥΓΕΝΙΚΟΙ ΟΙ ΝΕΟΙ ΙΔΙΟΚΤΗΤΕΣ ,Η ΜΑΙΡΗ ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΗ ΤΕΧΝΗΤΡΙΑ ,ΜΕ ΕΚΑΝΑΝ ΝΑ ΤΟΥΣ ΕΜΠΙΣΤΕΥΤΩ ΚΑΙ ΘΑ ΞΑΝΑΠΑΩ ΣΙΓΟΥΡΑ!!!ΣΥΝΤΟΜΑ ΡΑΝΤΕΒΟΎ ΚΑΙ ΓΙΑ ΚΟΥΡΕΜΑ !!!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Μαίρη•Μανικιούρ Ημιμόνιμο
ΜΑΡΙΑΝΘΗ •6 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εμφάνιση απάντησης καταστήματος
Είχα πολλά χρόνια να πάω δεν ξέρω αν έχει αλλάξει ιδιοκτήτες ....Αυτή την φορά ήταν διαφορετικά ...Πολύ ευγενικό όλο το προσωπικό και η Μαίρη που με εξυπηρέτησε πάρα πολύ καλή!!!!Σίγουρα θα ξαναπάω ....
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Μαίρη•Αφαίρεση Νυχιού ή Gel
Χριστίνα•6 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εμφάνιση απάντησης καταστήματος
Όλα ήταν τέλεια!!! Θα ξαναπάω με την πρώτη ευκαιρία.
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Μαίρη•Αφαίρεση Νυχιού ή Gel