ΤΕΛΕΙΑ...ΟΠΩΣ ΠΑΝΤΑ ..ΚΑΘΑΡΟΣ ΧΩΡΟΣ ,ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ ΥΛΙΚΑ ΚΑΙ ΕΥΓΕΝΙΚΟ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Μαίρη•Μανικιούρ Ημιμόνιμο
ΜΑΡΙΑΝΘΗ •3 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εμφάνιση απάντησης καταστήματος
Ομορφο κατάστημα προσβάσιμο και κοντά στο μετρό
Βαφή Μαλλιών
Meropi•4 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εμφάνιση απάντησης καταστήματος
υπέροχα όπως πάντα!!!!!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Μαίρη•Μανικιούρ Ημιμόνιμο
μαριανθη•4 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εμφάνιση απάντησης καταστήματος
Με εξυπηρέτηση η Μαίρη για δεύτερη φορά. Το αποτέλεσμα είναι πάρα πολύ καλό και η κοπέλα πολύ ευχάριστη και ευγενική. Το μόνο αρνητικό είναι η ταχύτητα για την συντήρηση που κρατάει αρκετή ώρα, αλλά γενικά έμεινα ευχαριστημένη.
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Μαίρη•Επιμήκυνση Νυχιών με Gel