Όλα καταπληκτικά όπως πάντα. Η Μαρία γλυκιά, χαμογελαστή, τέλεια επαγγελματίας και άνθρωπος!!!
Asimina•πάνω από 1 χρόνο πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
😉😀
Αθηνα όλοι•πάνω από 1 χρόνο πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Πολύ ευχαριστημένη από την Μαρία και τον τρόπο με τον οποίο δουλεύει
Γρήγορη, πολύ καλή τεχνική, και φυσικά αποτελεσματική
Aliki•πάνω από 1 χρόνο πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Πηγαίνω αρκετό καιρό στο συγκεκριμένο κατάστημα και μένω πάντα ευχαριστημένη με την εξυπηρέτηση! Η Μαρία είναι πολύ ευγενικό κορίτσι πάντα ενδιαφέρεται να νιώθω άνετα και να μην πονάω κατά την διάρκεια των εργασιών! Τα νύχια των ποδιών μου είναι σχετικά δύσκολα και τώρα πια μόνο αυτήν εμπιστεύομαι! Γενικά η ατμόσφαιρα σε κάνει να νιώθεις οικεία και δεν νομίζω ότι θα το αλλάξω.