Εξαιρετική δουλειά!!!! Ευχαριστώ πολύ πολύ την Κωνσταντίνα!💕😁
Giouli•πάνω από 1 χρόνο πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Τέλεια 👌
Anisa•πάνω από 1 χρόνο πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Πήγα για φυσική επιμήκυνση πριν μια εβδομάδα το αποτέλεσμα ήταν όμορφο αλλά μετά από δυο μέρες χάλασαν 3 νύχια έφυγε το χρώμα και είπαν πως φταίει η δουλειά μου για αυτό ενώ 2 χρόνια πρώτη φορά συμβαίνει. Σήμερα στην προσπάθεια να φτιάξω τα μαλλιά μου ξεκόλλησαν ολοκληρωτικά δύο νύχια. Δεν νομίζω πως φταίω εγώ σε κάτι γιατί δεν τα πίεσα κάπως
Μαρία•πάνω από 1 χρόνο πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Ευχάριστο περιβάλλον με καλή εξυπηρέτηση και καλές υπηρεσίες