Έχω πάει αρκετές φορές για πεντικιούρ και πάντα μένω πολύ ευχαριστημένη! Ο χώρος είναι καθαρός και προσεγμένος, και τα κορίτσια ευγενικά και φιλικά. Κάνουν πολύ καλή δουλειά, με προσοχή στη λεπτομέρεια, και το αποτέλεσμα κρατάει! Το συστήνω ανεπιφύλα
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Αγγελική Καραμπεάζη•Πεντικιούρ Ημιμόνιμο
Ευαγγελία•περίπου 1 χρόνο πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εξαιρετική ποδολόγος, η καλύτερη για μένα!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Σοφία Τερζή•Πεντικιούρ
ΜΑΡΙΑΝΘΗ•περίπου 1 χρόνο πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Ευγένεια, καθαριότητα και πολύ καλό αποτέλεσμα.
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Κική Παλάκα•Πεντικιούρ Ημιμόνιμο