Υπέροχη δουλειά! Τα νύχια βγήκαν καλοφτιαγμένα, περιποιημένα και με άψογη λεπτομέρεια. Το αποτέλεσμα δείχνει κομψό και διαρκεί. Η εξυπηρέτηση ήταν φιλική και επαγγελματική σίγουρα θα ξαναπάω!
Ευαγγελία•12 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Αρκετά καλή δουλειά και πολύ ευγενικη
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Κική Παλάκα•Πεντικιούρ Ημιμόνιμο
Νταβαρίνου•12 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Προτείνω ανεπιφύλακτα να επισκεφθείτε το κατάστημα και να απολαύσετε τις υπηρεσίες του.Το αξίζουν οι κοπέλες οι οποίες σε υποδέχονται με χαμόγελο είναι ευγενικές και στα ραντεβού τους στην ώρα τους...
Πεντικιούρ
Στεφανιδου Μαρία •12 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Τα νύχια μου κράτησαν 5 εβδομάδες ,και θα κρατούσαν παραπάνω απλά ξαναπήγα για συντήρηση.
Πολύ ευγενική και γρήγορη στην δουλειά της ❣️
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Αγγελική Καραμπεάζη•Συντήρηση Νυχιών
Κωνσταντίνα•12 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Όλα πολύ ωραία, το περιβάλλον, η εξυπηρέτηση και το αποτέλεσμα!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Σοφία Τερζή•Επιμήκυνση Νυχιών με Gel