Τα κορίτσια είναι υπέροχα και τα νύχια πάντα μα πάντα τέλεια🩷 ευχαριστώ κορίτσια, είστε η καλύτερες
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Αγγελική Καραμπεάζη•Συντήρηση Νυχιών
Σουλα Φ.•10 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Η Κική είναι πολύ ευχάριστη προσωπικότητα και καλή στην δουλειά της.
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Κική Παλάκα•Πεντικιούρ Ημιμόνιμο
Ελένη•10 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Έμεινα πάρα πολύ ευχαριστημένη από την εμπειρία μου! Το μαγαζί είναι καθαρό, προσεγμένο και με πολύ όμορφη ατμόσφαιρα. Το προσωπικό είναι ευγενικό, χαμογελαστό και σε κάνει να νιώθεις άνετα από την πρώτη στιγμή.
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Αγγελική Καραμπεάζη•Συντήρηση Νυχιών
Χριστίνα•10 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εξαιρετικός χώρος, άριστη επαγγελματίας! Ευχαριστώ πολύ
Συντήρηση Νυχιών
Λίτσα•10 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Οι κοπέλες κάθε φορά που πηγαίνω είναι εξαιρετικες το κατάστημα καθαρό και πολύ εξυπηρετικες
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Αγγελική Καραμπεάζη•Μανικιούρ