Πολύ ευγενικό προσωπικό, καθαρός και όμορφος χώρος, επαγγελματισμός και εξυπηρέτηση.
Πεντικιούρ Ημιμόνιμο
Ελένη•περίπου 3 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Η θεραπεία ήταν πολύ επαγγελματική και το περιβάλλον ευχάριστο. Η κυρία Καλαϊτζίδου είναι ευγενική και αποτελεσματική και προσέχει όλες τις λεπτομέρειες. Το ραντεβού μου το κλείνω εύκολα και γρήγορα ηλεκτρονικά. Επίσης ξεκινάμε πάντα στην ώρα που έχω κλείσει την θεραπεία μου και δεν περιμένω ποτέ.