Ραντεβου για αφαίρεση ημιμονιμου και απλο μανικιούρ. Το σχημα ηταν κακο, το χρωμα ειχε νερά και το αποτελεσμα ηταν χειροτερο απο το να τα φτιαξω μονη. Μου ειπαν οτι το απλο μανικιουρ κανει νερα στην εφαρμογη και θα επρεπε να εχω κανει ημιμονιμο. Προφανώς ειναι θεμα υλικων η τεχνικης. Τελικα καταληξαμε να ξεβαψουμε τα νυχια αλλα στο ταμειο με χρεωσαν και για το μανικιουρ που δεν μπορουσαν να κανουν.
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Αγγελική Καραμπεάζη•Μανικιούρ
Nancy•περίπου 3 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Πολύ ωραίο αποτέλεσμα
Μανικιούρ Ημιμόνιμο
Κωνσταντίνα•περίπου 3 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Τελεια εξυπηρέτηση!!!❤️
Maria•περίπου 3 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Πολύ καλή εξυπηρέτηση και λεπτομερείς δουλειά. Ευχάριστο περιβάλλον.
Αθανασία•περίπου 3 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Πολύ ευχάριστος χώρος. Προσφέρει άνεση & χαλάρωση. Πολύ ευγενικό προσωπικό & όλες οι κοπέλες επαγγελματίες.