μεγάλη ποικιλία χρωμάτων, ωραίο περιβάλλον, η τεχνητρια ευγενεστατη κ κατατοπιστικη, πολύ ευχάριστο κλίμα, αξίζει την επίσκεψη!!!!!!!!!!!!!! επαγγελματισμος, συνέπεια και τιμές ανάλογες του αποτελέσματος! θα το προτίμησω κ για άλλες υπηρεσίες!!!!!!!!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Κική Παλάκα•Μανικιούρ Ημιμόνιμο
Άννα•περίπου 2 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
❤️
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Κική Παλάκα•Μανικιούρ Ημιμόνιμο
Νατασα Γ.•περίπου 2 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εξαιρετική κοπέλα πεντακάθαρη και ευγενική!!!
Μανικιούρ Ημιμόνιμο
Ioanna•περίπου 2 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Ήταν όλα τέλεια! Από την αρχή μέχρι το τέλος! 😍😍
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Σοφία Τερζή•Πεντικιούρ Ημιμόνιμο
Αρχοντούλα•περίπου 2 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Πολύ ευχάριστο περιβάλλον και very time-effective
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Κική Παλάκα•Αφαίρεση Νυχιού ή Gel