Πολύ καλή δουλειά και ευχάριστο περιβάλλον
Πολύ ωραίο το πεντικιούρ. Πολύ καλή δουλειά!
Καλή εμπειρία, θα ξαναπάω.
Στο πεντικιούρ δεν δόθηκε ιδιαίτερη έμφαση στην περιποίηση (πετσάκια πέλματα κλπ). Δεν έμεινα πλήρως ικανοποιημένη από την υπηρεσία που είχα κλείσει. Οι κοπέλες ήταν πολύ ευγενικές.
Σούπερ γρήγορα και τέλειο αποτέλεσμα!
Εμφάνιση περισσότερων κριτικών