Το αποτέλεσμα ήταν τέλειο. Το περιβάλλον είναι πολύ φιλικό.
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Nail Artist 4 •Σχηματισμός Φρυδιών
Ιωάννα•πάνω από 1 χρόνο πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Πολύ όμορφος και περιποιημένος χώρος, επαγγελματική συμπεριφορά από το προσωπικό. Προσωπικά δεν μου αρέσουν τα υπερβολικά μανικιουρ, και για αυτό μου άρεσε που δεν ήταν καθόλου πιεστικές οι κοπέλες να κάνω αυτό που είναι "της μόδας".
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Nail Artist 1 •Μανικιούρ Ημιμόνιμο
Maria•πάνω από 1 χρόνο πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Πολύ καλή δουλειά και εξυπηρέτηση.ομορφο κλίμα και φιλικό
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Nail Artist 1 •Πεντικιούρ
Σοφία•πάνω από 1 χρόνο πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
υπέροχα τα κορίτσια και πολύ ευγενικά!!Η κοπέλα που με εξυπηρέτησε τσακάλι δυνατό!!!Το προτείνω ανεπιφύλακτα!!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Nail Artist 3 •Πεντικιούρ Ημιμόνιμο
Μαρία Βασιλάκου •πάνω από 1 χρόνο πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Πολύ καλή !
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Nail Artist 4 •Μανικιούρ Ημιμόνιμο