Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Nail Artist 5 •Μανικιούρ Ημιμόνιμο
Αθανασια•16 ημέρες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Τα κορίτσια είναι πολύ καλά και πάντα ευγενικά και με το χαμόγελο. Εξίσου πολύ καλή είναι και η δουλειά τους.
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Nail Artist 1 •
Μανικιούρ ΗμιμόνιμοΔείξε όλες τις κριτικές…
Rania•16 ημέρες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Με πήραν χωρίς καμία καθυστέρηση. ευγενικοί. προσεκτικοί. πολύ ωραίο και καθαρό περιβαλλον. έκανα πεντικιούρ χωρίς βάψιμο και έμεινα απόλυτα ικανοποιημένη. Γενικά μου έκανε πολύ καλή εντύπωση. θα ξανά πάω.
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Nail Artist 1 •Πεντικιούρ