Δυστυχώς η κοπέλα που ανέλαβε το μανικιούρ μου καθαρισε τις παρανυχίδες αρκετά βαθιά, με αποτέλεσμα να πονάνε τα μισά μου δάκτυλα και να υπάρχει μια δυσάρεστη αίσθηση. Λίγο προσοχή.
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Nail Artist 1 •Μανικιούρ Ημιμόνιμο
Mary•7 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εμφάνιση απάντησης καταστήματος
Πολύ καλή εξυπηρέτηση όπως πάντα! Χώρος καθαρός ευχάριστη ατμόσφαιρα και σωστοί οι επαγγελματίες!!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Nail Artist 4 •Μανικιούρ Ημιμόνιμο
στελλα•7 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Καλό θα ήταν να αλλάξετε τον τιμοκατάλογο των υπηρεσιών σας, βάσει της αύξησης των 3 ευρώ που βάλατε στις υπηρεσίες σας, προς ενημέρωση των πελατών σας. Ευχαριστώ.
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Nail Artist 1 •Μανικιούρ Ημιμόνιμο
Nasia•7 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Άλλη μία φορά που απόλαυσα τις υπηρεσίες από τα όμορφα κορίτσια μου!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Nail Artist 1 •Μανικιούρ Ημιμόνιμο
ΒΕΝΕΤΙΑ•7 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Υπέροχος χώρος, τα κορίτσια είναι άψογα σε όλα! 🤍
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Nail Artist 2 •Συντήρηση Νυχιών