Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από ΑΣΠΑΣΙΑ •Μανικιούρ Ημιμόνιμο
ΕΥΦΡΟΣΥΝΗ Δ.•3 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εμφάνιση απάντησης καταστήματος
πολύ καλή στη δουλειά της η Ασπασία, σωστή επαγγελματίας
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από ΑΣΠΑΣΙΑ •Πεντικιούρ
Σοφια•3 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εμφάνιση απάντησης καταστήματος
Έκανα πεντικιούρ και έμεινα απόλυτα ικανοποιημένη! Η διαδικασία έγινε με προσοχή στη λεπτομέρεια και το αποτέλεσμα ήταν άψογο και μεγάλης διάρκειας. Το συστήνω ανεπιφύλακτα!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από ΜΑΡΙ •Πεντικιούρ Ημιμόνιμο
Christina•3 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εμφάνιση απάντησης καταστήματος
Εξαιρετική όπως πάντα!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από ΜΑΡΙ •Πεντικιούρ
Άρτεμις•3 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εμφάνιση απάντησης καταστήματος
πολύ ωραίο αποτέλεσμα . έμεινα πολύ ικανοποιημένη στην πρώτη μου επίσκεψη . θα το επισκεφτεί ξανά
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από ΜΑΡΙ •Μανικιούρ Ημιμόνιμο