Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από ΑΣΠΑΣΙΑ •Συντήρηση Νυχιών
ΒΑΣΙΛΙΚΗ Π.•πάνω από 2 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Η Ασπασία ήταν σχολαστικη, ευγενική και πολύ καλή επαγγελματιας ως προς το αποτέλεσμα και τις προτάσεις της.
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από ΑΣΠΑΣΙΑ •Επιμήκυνση Νυχιών με Gel
Ευαγγελία•πάνω από 2 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Σε δελεάζουν με μια κάρτα να συμπληρώσεις 5 ραντεβού και αφού τα συμπληρώσεις μπορείς να κλείσεις ενα ραντεβού δωρεάν για μανικιούρ ή πεντικιούρ (απλό).
Εχοντας συμπληρώσει αυτά τα 5ραντεβου κλείνω ραντεβού για απλό πεντικιούρ (με άλλη κοπέλα έχω κλείσει ραντεβού και άλλη τελικά με εξυπηρέτησε για άλλη μια φορά) φτάνω στο ταμείο και μου λένε ότι το δώρο θα μπορέσω να το χρησιμοποιήσω από το καινούριο χρόνο και μόνο για μανικιούρ.
Πεντικιούρ
ΜΙΝΑ•πάνω από 2 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Όλα τα κορίτσια κάνουν φοβερή δουλειά!! Η Μαριαμ εναι εξαιρετικη,ειδικά στο πεντικιούρ!