Η Ασπασία είναι πάντα ευγενική, εξαιρετική επαγγελματίας, δίνει μεγάλη έμφαση στην λεπτομέρεια!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από ΑΣΠΑΣΙΑ •Μανικιούρ Ημιμόνιμο
ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ•περίπου 1 μήνας πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εμφάνιση απάντησης καταστήματος
Πρώτη φορά βλέπω τα νύχια μου τόσο περιποιημένα. Πραγματικά ακόμα δεν πιστεύω πόσο καλά μου καθάρισαν τα πετσακια χωρίς να με τραυματίσουν!!! Ευχαριστώ πολύ
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από ΑΣΠΑΣΙΑ •Μανικιούρ Ημιμόνιμο
Stella•περίπου 1 μήνας πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εμφάνιση απάντησης καταστήματος
Πολύ όμορφη δουλειά και ευγενικό προσωπικό.
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από ΑΣΠΑΣΙΑ •Συντήρηση Νυχιών
Ταλιαδωρου•περίπου 1 μήνας πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εμφάνιση απάντησης καταστήματος
Έμεινα πολύ ευχαριστημένη απ το μανικιούρ που μου έκανε η Μαρί. Απ τις λίγες φορές που κάποια με πρόσεξε και δε μάτωσε τα πετσακια μου. Εξαιρετικό βάψιμο σε δύσκολο χρώμα. Καμία φυσαλίδα .. καθόλου περιττό μανό στα νύχια ! Θα τη ξανά προτιμήσω !
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από ΜΑΡΙ •Μανικιούρ Ημιμόνιμο