Η Ασπασία πολύ καλή στη δουλειά της με έμφαση στη λεπτομέρεια. Ευγενική. Η μόνη παρατήρηση που έχω είναι ότι δεν ενημερώθηκα από την αρχή του μανικιούρ ότι θα χρεωνόμουν +5 ευρώ για την αφαίρεση του παλαιού χρώματος. Παρόλα αυτά, το αποτέλεσμα με αποζημίωσε.
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από ΑΣΠΑΣΙΑ •Μανικιούρ Ημιμόνιμο
ΙΩΑΝΝΑ•περίπου 2 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Όλα άψογα ! Το αποτέλεσμα είναι τέλειο ! Ευχαριστώ πολύ !
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από ΑΣΠΑΣΙΑ •Μανικιούρ Ημιμόνιμο
Eleana•περίπου 2 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
πολυ ευχαριστη εμπειρία,τη συνιστω ανεπιφυλακτα!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από ΑΣΠΑΣΙΑ •Μανικιούρ Ημιμόνιμο
Marianna Z.•περίπου 2 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Είμαι παντα πολυ ευχαριστημενη απο τις υπηρεσιες του καταστηματος για οποιοδηποτε και αν επιλεξω!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από ΑΣΠΑΣΙΑ •Πεντικιούρ Ημιμόνιμο
Marianna•περίπου 2 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Το καλύτερο πεντικιούρ σίγουρα στα νότια προάστια! Ανακούφιση άνεση απόλαυση σίγουρα λέξεις που θα μπορούσαν να χαρακτηρίσουν την εμπειρία σου