Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από ΑΣΠΑΣΙΑ •Επιμήκυνση Νυχιών με Gel
Σοφία •περίπου 2 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εξαιρετικά τα κορίτσια όπως πάντα,εμεινα πολύ ευχαριστημένη!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από ΑΣΠΑΣΙΑ •Μανικιούρ Ημιμόνιμο
Marianna•περίπου 2 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Έμεινα πολύ ευχαριστημένη από το ημιμόνιμο πεντικιούρ! Το αποτέλεσμα είναι άψογο, με εξαιρετική λάμψη. Η διαδικασία ήταν άνετη και το προσωπικό πολύ επαγγελματικό.
Πεντικιούρ Ημιμόνιμο
Μαρία•περίπου 2 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Πάντα άψογη εξυπηρέτηση και πανέμορφο αποτέλεσμα ! Ασπασία σε ευχαριστώ πολύ !
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από ΑΣΠΑΣΙΑ •
Μανικιούρ ΗμιμόνιμοΔείξε όλες τις κριτικές…
Eleana•περίπου 2 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εξαιρετικες υπηρεσιες απο την Ασπασια. Ολα οπως τα ηθελα