Η Κατερινα μου εκανε εκπληκτικη δουλεια και στα χερια κ στα ποδια. Το μονο μου θεμα ηταν πως το μανο που διαλεξα για το ημιμονιμο ηταν αρκετα πηχτο και δεν εστρωσε πολυ καλα.
Μανικιούρ ΗμιμόνιμοΔείξε όλες τις κριτικές…
Εστελλα•περίπου 2 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Ευχαριστημενη με όλα! περιβάλλον και προσωπικο
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από ΜΑΡΙ •Πεντικιούρ
Sophia•περίπου 2 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
🔝🔝🔝
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από ΜΑΡΙ •Πεντικιούρ Ημιμόνιμο
Giota•περίπου 2 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Παρα πολυ ικανοποιημενη απο το μανικιουρ και πεντικιουρ μου
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από ΑΣΠΑΣΙΑ •
Μανικιούρ ΗμιμόνιμοΔείξε όλες τις κριτικές…
Marina•περίπου 2 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
5/5 αστέρια!!! άψογη εξυπηρέτηση και επαγγελματισμος!!!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από ΑΣΠΑΣΙΑ •Πεντικιούρ