Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από ΑΣΠΑΣΙΑ •Μανικιούρ Ημιμόνιμο
Βαζάκα•πάνω από 1 χρόνο πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Η Κατερίνα εξαιρετική επαγγελματίας, πάντα χαμογελαστή και με έμφαση στη λεπτομέρεια! Ο χώρος καθαρός, προσεγμένος και το περιβάλλον χαλαρωτικό. Ευχαριστώ, Κατερίνα!