Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από ΑΣΠΑΣΙΑ •Μανικιούρ Mini
Έμη Α.•πάνω από 1 χρόνο πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εξαιρετική εμπειρία με τέλεια εξυπηρέτηση στο κατάστημα.
Μανικιούρ ΗμιμόνιμοΔείξε όλες τις κριτικές…
Αννα•πάνω από 1 χρόνο πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εξαιρετική όπως κάθε φορά η Ασπασία. Άψογη επαγγελματίας, πολύ ευχάριστη ως άνθρωπος. Συστήνω με κλειστά τα μάτια
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από ΑΣΠΑΣΙΑ •Μανικιούρ Ημιμόνιμο
Ισιδωρα Ι.•πάνω από 1 χρόνο πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Όλα ήταν υπέροχα! Η Κατερίνα ήταν πολύ καλή στη δουλειά της.
Μανικιούρ Ημιμόνιμο
Γαλάτεια Κ.•πάνω από 1 χρόνο πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Ο χώρος πεντακάθαρος! Φιλική ατμόσφαιρα!! Η Κατερίνα άψογη στη δουλεία της, με το αποτέλεσμα να είναι για άλλη μια φορά ακριβώς αυτό που ζήτησα!! Οι τιμές πολύ καλές!