Φοβερή η Κατερίνα!!!Πάντα επαγγελματίας και πρόσχαρη !Μου φτιάχνει πάντα τη διάθεση και είναι ευγενεστατη!Πολύ καθαρή, πάντα της λεπτομέρειας και το αποτέλεσμα θεϊκό!!!!
Συντήρηση ΝυχιώνΔείξε όλες τις κριτικές…
Γκουστοβα Φ.•πάνω από 1 χρόνο πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εξαιρετικό μανικιούρ και πεντικιούρ, απλό ή ημιμόνιμο, με προσοχή στη λεπτομέρεια. Μπράβο κορίτσια! Συνεχίστε έτσι!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από ΑΣΠΑΣΙΑ •
ΠεντικιούρΔείξε όλες τις κριτικές…
Λάμπρου•πάνω από 1 χρόνο πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Τα κορίτσια τέλεια όπως πάντα! Εξαιρετικό μανικιούρ και πεντικιούρ, απλό ή ημιμόνιμο, με προσοχή στη λεπτομέρεια. Το κλίμα που επικρατεί στο μαγαζί είναι πάντα φιλικό και χαρούμενο. συνεχίστε έτσι!
ΠεντικιούρΔείξε όλες τις κριτικές…
Βάσια•πάνω από 1 χρόνο πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Πολύ καλή η εξυπηρέτηση. Δεν είχε καθόλου χρόνο αναμονής, Πολύ φιλικοί όλοι και Πολύ καλή η δουλειά στα νύχια. Το συνιστώ.