Η Ασπασία ζωγραφίζει! όπως παντα άριστη τεχνίτρια. προσεγμένο στη λεπτομέρεια αποτέλεσμα.
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από ΑΣΠΑΣΙΑ •
Πεντικιούρ ΗμιμόνιμοΔείξε όλες τις κριτικές…
Λίνα•9 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εμφάνιση απάντησης καταστήματος
Η Ασπασία ήταν πολύ ευγενική και γλυκιά, και φυσικά εξαιρετική στην υπηρεσία του ημιμόνιμου μανικιούρ. ο χώρος πολύ ευχάριστος και άνετος.
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από ΑΣΠΑΣΙΑ •Μανικιούρ Ημιμόνιμο
Danai•9 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εμφάνιση απάντησης καταστήματος
Η καλύτερη στο πεντικιούρ!!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από ΜΑΡΙ •Μανικιούρ Ημιμόνιμο
ΜΕΣΚΟΥΡΗ•10 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εμφάνιση απάντησης καταστήματος
Οι υπάλληλοι είναι εξαιρετικοί .
Απλά τώρα έχουν μείνει 2 , δεν έχει αντικατασταθεί το άτομο που έφυγε και δεν υπάρχουν ραντεβού .
Κρίμα γιατί κάνουν τόση καλή δουλειά τα κορίτσια , αλλά πόσο να καλύψουν τα κενά ενός ατόμου.
Δυστυχώς το κατάστημα σ αναγκάζει με τον τρόπο του ν φύγεις και να πας σε άλλο .
Δεν υπολογίζει ούτε σέβεται τον πελάτη .
Κορίτσια εύχομαι γρήγορα να πάρουν άλλο άτομο για να χαλαρώσετε λίγο και να εξυπηρετηθούν οι πελάτες .
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από ΑΣΠΑΣΙΑ •Μανικιούρ Ημιμόνιμο
Άγνωστος•10 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εμφάνιση απάντησης καταστήματος
Φανταστική!!!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από ΜΑΡΙ •Πεντικιούρ Ημιμόνιμο