Από τα καλύτερα που έχω επισκεφτεί. Η υπηρεσία άψογη και η διάθεση φιλική.
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από ΜΑΡΙ •Μανικιούρ Ημιμόνιμο
Μυρτώ•5 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εμφάνιση απάντησης καταστήματος
Τα κορίτσια είναι πολύ καλά και τα δύο. Είναι πολύ φιλικές και επαγγελματίες. Αυτό που μου άρεσε πολύ είναι ότι έκαναν το πεντικιούρ μου όπως ακριβώς το ζήτησα.
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από ΜΑΡΙ •Πεντικιούρ
Χριστινα•5 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εμφάνιση απάντησης καταστήματος
Είμαι πολύ ικανοποιημένη από το αποτέλεσμα και τα νύχια μου, που κάνω ημιμόνιμο, κρατάνε 3 εβδομάδες κάθε φορά, χωρίς πρόβλημα. Η Άσπα είναι τρομερά ικανή και έχει προσοχή στην λεπτομέρεια.
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από ΑΣΠΑΣΙΑ •Μανικιούρ Ημιμόνιμο
Αναστασία•5 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εμφάνιση απάντησης καταστήματος
Ευχάριστη, ήρεμη και εξυπηρετική. Πολύ πρόθυμη να προτείνει χρώματα και συνδυασμούς.
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από ΑΣΠΑΣΙΑ •Αφαίρεση Νυχιού ή Gel