Η Γεσθημανή είναι υπέροχη!! Εστιάζει πολύ στη λεπτομέρεια και θεωρώ πως της αξίζει να της το αναγνωρίσουμε!!! Δεν θα σε αφήσει να φύγεις πχ έστω κ με το παραμικρό λάθος!! Ζητάω συγκεκριμένα με εκείνη ραντεβού εδώ κ μήνες!
Πεντικιούρ Ημιμόνιμο
Κωνσταντίνα-Διονυσία•10 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Πολύ όμορφος και καθαρός χώρος. Όλα τα κορίτσια που εργάζονται εκεί είναι ευγενικά και ξέρουν να κάνουν σωστά τη δουλειά τους. Φεύγω πάντα ικανοποιημένη με το αποτέλεσμα.
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Αναστασία •Μανικιούρ Ημιμόνιμο