Είμαι πολύ ευχαριστημένη και από τη δουλειά τους και από τον όμορφο χώρο και δεν είναι η πρώτη φορά που πηγαίνω!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Μαρία •Μανικιούρ Ημιμόνιμο
Ειρηνη•5 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
It was my first time..but just for removal.but kinda good..nice person there.but im sure i will be back to try manicure ..the vibes are good.
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Μαρία •Αφαίρεση Νυχιού ή Gel
Heni•5 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εξαιρετικό μαγαζί με πολύ καλές τεχνίτριες. Η δουλειά τους είναι πάντα προσεγμένη και το αποτέλεσμα άψογο. Ο χώρος είναι πεντακάθαρος, κάτι που για μένα είναι πολύ σημαντικό, και νιώθεις άνετα από την πρώτη στιγμή. Το προτείνω ανεπιφύλακτα!
Μανικιούρ Ημιμόνιμο
Σταυρούλα•6 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Πολύ καλές και ευγενικές όλες οι κοπέλες!!
Πολύ ωραίο vibe !!!
Μανικιούρ Ημιμόνιμο
konstantina•6 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Η Μαρία όπως πάντοτε ήταν φοβερή και το αποτέλεσμα στο γαλλικό που μου έφτιαξε είναι ό, τι καλύτερο!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Μαρία •Μανικιούρ Ημιμόνιμο